De eerste maanden van Vincent Dolfin
Vincent is inmiddels een aantal maanden in dienst bij Ensur. Wij vroegen hem hoe hij zijn eerste maanden heeft ervaren.
Wat was jouw indruk van de eerste dag bij Ensur?
Het eerste contact en welkom door collega Sarissa van Veenendaal was meteen heel fijn en straight-to-the-point. Alle inhoud was tot in de puntjes voorbereid. Ik werd gelijk aan iedereen voorgesteld en kreeg een grote bos bloemen en diverse welkomstcadeaus!
Hoe heb je jouw eerste maanden ervaren?
Vanaf de eerste kennismaking met Ensur hoorde ik gelijk veel over de unieke identiteit en het DNA van de Ensur medewerkers. Nu, een aantal maanden verder, kan ik beamen dat dit ook werkelijk zo is. De combinatie van warme persoonlijke aandacht en onderlinge scherpte is bijzonder. Er staat, ondanks de snelle groei, een hecht team met veel focus op kennisuitwisseling en eigen ontwikkeling. Ook is er gelukkig veel aandacht voor gezelligheid en teambuilding.
Op welke werkprestatie ben je het meest trots?
Teveel om op te noemen. Het werken aan opdrachten bij onze klanten is natuurlijk de basis bij Ensur en voor mij is dat specifiek het opzetten en uitrollen van Proces & IT transformatieprogramma’s. Ik heb daarin al twee mooie en uitdagende trajecten mogen (bege)leiden. De ontwikkeling van start-up naar scale-up van Ensur vind ik ook reuze interessant. Zo zijn we diverse nieuwe services aan het uitdenken en mag ik daar ook een belangrijke bijdrage aan leveren.
Voor Non-Life zijn we met vele meetings, LinkedIn posts, artikelen en events aan de weg aan het timmeren en actief de juiste mensen aan het aantrekken om ons groeiende team verder te versterken. De uitdaging hoe we verder kunnen groeien, met behoud van ons eigen unieke Ensur DNA, is iets waar we als team echt samen voor gaan.
Wat maakte trouwens dat je zo geïnteresseerd raakte in de sector?
Het ontrafelen van de complexiteit van de nogal abstracte processen en de mogelijkheid om met zoveel gepassioneerde product-, proces- en IT-specialisten de digitale transformatie van de sector vorm te geven. Met natuurlijk het achterliggende doel om de klanten van onze klanten beter te kunnen helpen en ontzorgen als hun bezittingen, inkomen, of hun gezondheid op het spel staan.